v

Tuesday, November 19, 2013

Teknik Forex Sebenar - Suatu Perkongsian Pengalaman


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Agak poyo sedikit posting saya yang lepas yang dibuat dalam bahasa omputeh. Terpaksa buat sebab nak memenuhi requirement google adsense. hahaha.  

Ok. Berbalik pada cerita asal, tentang Teknik Forex Sebenar. Bagi sesiapa yang tak tau apa itu Forex, mungkin akan menganggap forex ni adalah skim cepat kaya atau yang macam MLM nak kena cari-cari orang. Maaf, anda silap kerana forex bukanlah skim cepat kaya, bukan Multi-Level Marketing dan bukan skim kena cari-cari orang

Sebelum ini saya beranggapan ramai yang tahu apa itu forex. Rupa-rupanya saya silap sebab baru-baru ni salah seorang rakan saya sendiri mengatakan beliau dah orex ni dan bagi satu website untuk rujukan saya. Bila saya check website tersebut, ternyata bukan walaupun sememangnya website tersebut berasaskan urusniaga forex. Saya cuba bertanya lagi pada rakan saya tadi, rupanya beliau tidak tahu apa itu forex dan join skim tersebut atas desakan sepupu. RM500 dah dikeluarkan dan apa yang boleh dibuat hanyalah mengharap pada pulangan yang dijanjikan di website tersebut.

Sebenarnya forex bukanlah skim cepat kaya. Tak perlu pun nak cari-cari orang suruh join skim untuk buat duit. Tetapi melalui forex anda boleh kaya atau paling tidak pun sebagai pendapatan sampingan, hanya dengan berdagang matawang atas analisis sendiri tanpa perlu mengharapkan orang lain. Tetapi jika anda masih baru, anda semestinya perlukan guidance dan Teknik Forex Sebenar adalah guide yang anda perlukan.

Pakej ebook dan video tutorial yang disediakan oleh penulis amat berbaloi dan lengkap disamping support yang berterusan di group rahsia facebook kami. Ramai yang telah berjaya hanya dengan mengikuti panduan yang diberikan serta tunjuk ajar dari penulis sendiri. Saya ulangi, jika anda benar-benar ikuti panduan yang diberikan.

Saya tak mahu penuhi ruang blog saya dengan screenshot gambar-gambar dan testimoni mereka yang berjaya sebab tak nak nampak macam blog jual barang pulak nanti, tetapi anda boleh melihat screenshot tersebut di web jualan Teknik Forex Sebenar di sini.

Bercerita tentang pengalaman saya membeli pakej ini, pada mulanya saya agak ragu-ragu untuk mengeluarkan sejumlah wang yang agak besar nilainya pada saya, tetapi saya nekad dan percaya untuk berjaya perlu ada pengorbanan (walaupun kadang-kadang tu ada yang saya korbankan itu agak bodoh keputusannya). Hahaha. Atas alasan tersebut, saya beli, saya baca dan fahami apa yang diajarkan. Memang mudah untuk difahami kerana bahasa Melayu santai yang digunakan penulis amat mudah nak difahami. Terasa lebih dekat dan seperti tidak ada gap langsung. Support di group facebook juga amat hebat dan cepat disamping ramai rakan-rakan lain yang membuat perkongsian tentang forex. Oh ya, penulis juga ada membuat kelas tutorial di setiap negeri dan kelas tersebut adalah atas inisiatif pembeli-pembeli ebook ini juga. Hebat kan? Macam suatu keluarga besar sebenarnya.

Di bawah ini adalah preview dari ebook tersebut. Jika anda mahu preview percuma ini, boleh request dari saya.









Jika anda masih ragu-ragu untuk mendapatkan ebook ini, saya akan memberikan anda preview ebook tersebut secara percuma. Boleh tinggalkan komen dan email anda di ruangan komen di bawah jika anda berminat dan saya akan emailkan review tersebut kepada anda secepat mungkin.

Jika anda ingin terus ke web jualan Teknik Forex Sebenar, boleh klik pada banner di bawah.





Kesimpulannya, apa yang boleh saya jamin ialah, anda tidak akan menyesal jika membeli pakej ebook ini dan jaminan pulangan wang 30 hari juga disediakan jika anda tidak berpuas hati dengan pakej ini. Saya sendiri tidak menyesal dengan keputusan saya untuk membeli pakej ini dahulu kerana ilmu yang diberikan oleh penulis amat bermakna dan begitu membantu saya dalam urusniaga forex saya sendiri. Ebook ini juga amat sesuai untuk mereka yang baru ingin bermula dalam forex dan juga mereka yang telah lama berniaga forex.

Kadar trafik untuk web tersebut adalah teramat tinggi buat masa sekarang dan anda mungkin akan mengalami sedikit masalah untuk web tersebut terpapar penuh.

Baiklah, semoga perkongsian yang serba ringkas ini boleh membantu anda.



No comments:

Post a Comment